Український  Русский  
  Вхiд
    
10.12.2009

Комітет Держав погодив умови складання SDS в Додатку II.

Комітет Держав-учасників з питань REACH досяг угоди з перегляду Програми II REACH, яке містить вимоги щодо структури та змісту Паспортів безпеки (SDS). Основ-ними цілями оновлення даного додатка стало узгодження REACH з Глобальною Гармонізованої Системою Об'єднаних Націй, включаючи додаток 4 Фіолетовий книги *, і регулювання вимог містяться в Регламенті REACH і у Регламенті CLP. Також було узгоджено терміни перехідного періоду для втілення таких змін.

Даний процес повинен продовжитися розглядом у Європейському Раді і в Європарламенті протягом наступних трьох або більше місяців і офіційний результат таких розглядів ймовірно буде опубліковано в лютому 2010 року. Тим не менш ясно, що три керівних версії додатка II були погоджені: поточний текст, друга редакція, яка буде діяти з 1 грудня 2010 року і третя редакція повинна бути введена в дію з 1 червня 2015 року.

З 1 грудня 2010 будуть внесені незначні зміни в паспорт безпеки, включаючи перегляд двох розділів - розділу 2 по ідентифікації ризиків та розділ 3 щодо компонентного складу. Також формат буде приведений у відповідність з GHS. Компанії повинні будуть заповнювати всі розділи, використовуючи інформацію з CLP або зі старих директив по небезпечних речовин. Тут допускається повідомлення про відсутність інформації, у разі якщо вони такою інформацією не володіють. З 1 червня 2015 року, коли регулювання CLP набуде чинності для сумішей, паспорти безпеки повинні бути оновлені для включення в них інформації по сумішей.

Тим не менше, запит промисловості дозволити залишити старі версії паспортів безпеки щодо речовин в силі до 30 листопада 2012 року, а для сумішей до 31 травня 2017 року, зрозумілий для того щоб його прийняти, оскільки речовини або суміші не перекваліфіковані за CLP та паспорти безпеки відповідають положенню Статті 31.9 REACH, яка ви-магає постачальників оновлювати інформацію як тільки вона стане відомою. Промисловість заступається за положення, при якому кількість оновлень паспортів безпеки буде мінімальним настільки, наскільки це можливо.

До того ж, було обговорення включення в паспорт безпеки повного числа REACH реєстрацій щодо речовин. Промисловість, і особливо наступні користувачі, вельми зацікавлені у використанні повного числа реєстрацій. Вони аргументують це тим, що відсутність повної інформації по виробниках або постачальникам того чи іншого зареєстровано-го речовини, призводить бізнес до труднощів у випадках бажання змінити постачальника.

На зустрічі знайшло підтримку рішення наступних користувачів і дистриб'юторів опускати останніх чотири цифри, які ідентифікує виробника або імпортера, в номері реєстрації при складанні розширеного паспорта безпеки (eSDS) за певних схемах надання інформації. Тим не менш, такі компанії, як і раніше зобов'язані за запитом надавати пов-ний номер контролюючим уповноваженим органам. Такі правки не стосуються обов'язків дистриб'юторів і наступних користувачів по REACH. Виробники та імпортери, як і раніше зобов'язані посилатися з повним реєстраційним номером при комунікаціях по ланцюгу поставок зі своїми першими покупцями, незважаючи на бажання скористатися даною можливістю.

Комітет також дійшов до угоди про відповідної інформації з безпеки на вплив наноматеріалів, включаючи надання паспортів безпеки, при тому, що перелік матеріалів ще повністю не визначений, вони не перераховані по найменуванню. Комісія погодила, що натомість розділу 9, який містить інформацію за фізичними та хімічними властивостями, повинна бути включена інформація по поверхневої хімії речовин. Обговорення за обсягом інформації, яку зажадала промисловість по кожному компоненту в складі суміші, не знайшли згоди.


* — друковане видання Адміністрації по захисту праці та здоров'ю (OSHA) положень Глобальної гармонізованої системи по класифікації та маркування хімікатів.



Тому